Pilanesberg - Reisverslag uit Pilanesberg Center, Zuid-Afrika van Ingrid Walle - WaarBenJij.nu Pilanesberg - Reisverslag uit Pilanesberg Center, Zuid-Afrika van Ingrid Walle - WaarBenJij.nu

Pilanesberg

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

26 Juli 2016 | Zuid-Afrika, Pilanesberg Center

Om 7 uur ontbijt dan kunnen we om 8 uur met de game drive mee. In een rangers bus gaan we met ca 20 man op pad. We spotten Olifanten, giraffe, wilde zwijnen, diverse herten soorten, diverse koe soorten, het is een hele relaxte reis. We stoppen als we iets zien zodat we genoeg foto's kunnen maken, om 11 uur zijn we terug bij de logde, na de lunch gaan we zelf op pad we zien nog een neushoorn en voor de rest dezelfde dieren als vanmorgen het is een rustig park met weinig verkeer op de zandpaden. Om 18 uur sluit het park. We zijn precies op tijd terug. Vanavond weer een prima buffet gehad je kunt het zo gek niet bedenken of het is er. Morgen vroeg op pad naar het privaat park Welgevonden daar moeten we om 12.30 uur aan de gate staan.