Howick - Reisverslag uit Howick, Zuid-Afrika van Ingrid Walle - WaarBenJij.nu Howick - Reisverslag uit Howick, Zuid-Afrika van Ingrid Walle - WaarBenJij.nu

Howick

Door: Inkoilro

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

10 Augustus 2016 | Zuid-Afrika, Howick

Gisteravond heeft de receptioniste half Howick afgebeld om te vragen waar er nog plaats was om te eten. Het is een vrije dag en veel zaken zijn dicht. De kids willen wel naar Nando's maar daar hebben wij niet zoveel zin in. Maar we hebben geluk en rijden er naar toe, we willen eigenlijk te voet maar volgens haar is dat te ver. Het is een dikke km heuvel op dus het had gekund maar je ziet hier 's avonds gewoon niemand op straat dus ik ben blij dat we met de auto zijn. We kijken naar de olympische spelen, daar hebben we nog weinig van mee gekregen. Het eten is lekker. 'S avonds alle koffers goed inpakken en herverdelen. We hebben tenslotte het glaswerk van Swaziland wat mee moet, gelukkig hebben we 3 grote koffers meegenomen en die zaten niet vol. Het lukt om alles ingepakt te krijgen.