Tzaneen-Sefapane lodge - Reisverslag uit Tzaneen, Zuid-Afrika van Ingrid Walle - WaarBenJij.nu Tzaneen-Sefapane lodge - Reisverslag uit Tzaneen, Zuid-Afrika van Ingrid Walle - WaarBenJij.nu

Tzaneen-Sefapane lodge

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

04 Augustus 2016 | Zuid-Afrika, Tzaneen

Na een prima ontbijt naar de Debengeni watervall en de Magoebas Dam bij de watervallen maken we foto's en klauteren wat rond altijd leuk. Daarna naar de sefapane lodge in Phalaborwa vlak bij de ingang van het Krugerpark. We zijn we op tijd, we slapen in een enorm safari huis voor 8 personen 3 badkamer, voor de rest is het een oude boel, 25 jaar geleden gebouwd en nooit iets aan gedaan zo te zien. We besluiten om van het aanbod gebruik te maken en gaan 's middags mee op game drive met Bush braai. Ff lekker chillen en om 15.45 uur naar de receptie. Er is nog een stuk wat behoort bij de koper/ijzererts mijn die naast het park ligt. Daar rijden we door dan hoeven ze geen toegang voor het Kruger Park te betalen. Helaas loopt daar weinig rond. De braai is heel gezellig want er zijn ca. 25 Nederlanders die meedoen dus aan tafel worden er veel ervaringen uitgewisseld. Op de terug weg gelukkig nog wel buffels gespot die haden wij nog niet gezien.